kinli blog

2017年9月28日 星期四

Kungs vs Cookin’ on 3 Burners - This Girl(這女孩)

Kungs vs Cookin’ on 3 Burners - This Girl

雖然歌詞中的girl不是很在意coco
務實如我會說
現實生活上麵包是很重要的


Money rains from the sky above
從天而降的錢雨
But keep the change 'cause I've got enough
但不用了, 因為我已經擁有足夠
A little time and some tenderness
一點時間和些許的溫柔
You'll never buy my love
你也永遠買不到我的愛
No other thing that's as precious to
沒有別的東西 能如此珍貴
No other! There's no other!
沒有其它!沒有其它東西能比 
Than a heart that feel and a heart that's true
相較於一顆感受的心和一顆真誠的心
Something that you got to know this girl
你更應該要了解這個女孩

Take my hand...
牽住我的手
Or them over
或者帶走其它的
Take my hand...you
牽住我的手...你
O-or them over
或者帶走其它的
Take my hand ... you
牽住我的手...你
Or them over
或者帶走其它的
Take my hand
牽住我的手
Or them over
或者帶走其它的

His presents don't really come for free
他的禮物並非真的免費(天下沒有白吃午餐的概念)
Your paychecks don't mean that much to me
你的薪水條對我來說並不是那麼重要
Just take my hand and hold me tight
就只要牽住我的手並緊緊的抱著我
You'll never buy my love !
你永遠也買不到我的愛
You buy me this and you buy me that
你給我買東買西
To win over ! Win me over !
為了獲取、爭取我的芳心
You got me wrong and that's a fact
你把我想錯了而這也是事實
Something that you've got to love this...
你更應該要愛的是這些

Will you realize when I'm gone
當我離去時你會意識到嗎
That I dance to a different song
我跳的是不同的歌曲
Will you realize when I'm gone
當我離去時你會意識到嗎
That I dance to a different song
我跳的是不同的歌曲
It's a shame but I've got to go
很遺憾 但我必須要走了

Woh !
Take my hand...
牽住我的手
Or them over
或者其它人的
Take my hand... you
牽住我的手 你
O-or them over
或者其它人的
Take my hand... you
牽住我的手 你
Or them over
或者其它人的
Take my hand
牽住我的手
Or them over
或者其它人的

1 則留言: