kinli blog

2017年6月21日 星期三

Lady Antebellum - Need You Now(需要你)

Lady Antebellum - Need You Now

Picture perfect memories scattered all around the floor
腦中浮現的完美回憶散落地上一片
Reaching for the phone 'cause I can't fight it anymore.

伸手拿起手機 因為我已經抵拒不了思念
And I wonder if I ever cross your mind?

不知道你是否想起我?
For me it happens all the time.

對我來說無時無刻都在想你

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.

1點15分,我孤獨一人,此時我需要你
Said I wouldn't call but I've lost all control and I need you now.

說過不會打給你,但我已失去克制,現在我需要你
And I don't know how I can do without.

我不知道沒有你該如何是好
I just need you now.

只是此刻好需要你

Another shot of whiskey, can't stop looking at the door.

即使再一杯威士忌,我也無法停止看著門口
Wishing you'd come sweeping in the way you did before.

希望你能像以前一樣勢如破竹般的進來

And I wonder if I ever cross your mind?

不知道你是否想起我?
For me it happens all the time.

對我來說無時無刻都在想你

It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now.

1點15分,我有點醉,此時我需要你
Said I wouldn't call but I've lost all control and I need you now.

說過不會打給你,但我已失去克制,現在我需要你
And I don't know how I can do without.
我不知道沒有你該如何是好
I just need you n
ow.
只是此刻好需要你

Oh, whoa

喔,哇~
Guess I'd rather hurt than feel nothing at all

我想我寧願受傷也好過什麼都沒有
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
1點15分,我孤獨一人,此時我需要你
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now.

1點15分,我有點醉,此時我需要你
And I don't know how I can do without.

我不知道沒有你該如何是好
I just need you now

只是此刻好需要你
I just need you now.

只是此刻好需要你
Oh, baby, I need you now.

喔,寶貝,我此刻需要你

沒有留言:

張貼留言