kinli blog

2017年6月26日 星期一

James Arthur - Say You Won't Let Go(答應不要放手)

James Arthur - Say You Won't Let Go


I met you in the dark
在黑暗中遇見你
You lit me up
你照亮了我
You made me feel as though
I was enough
讓我覺得似乎有你就足夠了
We danced the night away
我們起舞到天明
We drank too much

我們喝了太多
I held your hair back when

You were throwing up
當你嘔吐時 我幫你把頭髮往回撥

Then you smiled over your shoulder
然後你回眸一笑
For a minute I was stone-cold sober

頓時我完全清醒過來
I pulled you closer to my chest

我把你拉近我心口
And you asked me to stay over

你問我要不要留下過夜
I said, I already told you

我早說過了
I think that you should get some rest

我想你需要多休息

I knew I loved you then

我知道我是如此愛你
But you'd never know

但你不會知道
'Cause I played it cool when I was scared of letting go

因為我裝作無所謂即便我害怕失去你
I knew I needed you

我明白我需要你
But I never showed

但我從不表現出來
But I wanna stay with you

但我想要和你在一起
Until we're grey and old

直到我們頭髮花白老去
Just say you won't let go

答應我不要放手
Just say you won't let go

答應我不要放手

I'll wake you up with some

Breakfast in bed
我會用床邊的早餐喚醒你
I'll bring you coffee
With a kiss on your head
送上咖啡並在你頭上親吻
And I'll take the kids to school

Wave them goodbye
我會送小孩上學並揮手告別
And I'll thank my lucky stars

For that night
我非常感謝那晚

When you looked over your shoulder

當你回眸看我
For a minute I forget that I'm older

那刻我我忘了自己早已不再年輕
I wanna dance with you right now, oh

我現在想和你一起跳舞
And you look as beautiful as ever

你依然美麗如昔
And I swear that every day you get better

我保證你會每天過得更好
You make me feel this way somehow

I'm so in love with you
你讓我感覺自己是如此深愛你
And I hope you know

我希望你知道

Darling, your love is more than worth its weight in gold

親愛的 你的愛遠勝於財富
We've come so far, my dear

親愛的 我們走了那麼遠
Look how we've grown

看我們如何一起成長
And I wanna stay with you

我想要和你在一起
Until we're grey and old

直到我們頭髮花白老去
Just say you won't let go

答應我不要放手
Just say you won't let go

答應我不要放手

I wanna live with you

我想要和你在一起
Even when we're ghosts

即便我們成了鬼魂
'Cause you were always there for me

When I needed you most
因為當我最需要你的時候你總是在我身邊

I'm gonna love you 'til

My lungs give out
我要愛你直到最後一口氣用盡
I promise 'til death we part

我承諾直到死亡將我們分離
Like in our vows

如同我們的誓言
So I wrote this song for you

所以我為妳寫下這首歌
Now everybody knows

That it's just you and me
Until we're grey and old
讓大家知道你我要一起直到頭髮花白老去
Just say you won't let go

答應我不要放手

Just say you won't let go

答應我不要放手
Just say you won't let go

答應我不要放手
Oh, just say you won't let go

喔 答應我不要放手




沒有留言:

張貼留言