kinli blog

2017年12月15日 星期五

RITA ORA - Anywhere(任何地方)

RITA ORA - Anywhere


MV中RITA所在的地點背景一直切換
發現街道上有些招牌的字被模糊掉
例如"FeDeX"快遞貨車上的字
有些背景的字卻還蠻明顯
像是錦江飯店的扛棒招牌
還有比較有趣的是RITA在53秒左右的時候
蹲在一個地點是香港男女理髮廳的門口
旁邊竟然還有市議員陳倩雯競選連任廣告跟理髮價目表@@
不知道算不算是廣告贊助~



Time flies by when the night is young
夜色未深 時間卻過得飛快
Daylight shines on an unexposed location, location
日光照射在一個未曝光的位置,位置
Bloodshot eyes looking for the sun
用充滿血絲的雙眼尋找陽光
Paradise we live in and we call it a vacation, vacation
我們住的樂園 我們稱為假期,假期

You're painting me a dream that I
你給我畫了一個夢想 那是我
Wanna belong, yeah, wanna belong, yeah
想要屬於的,耶,想要屬於的,耶

Over the hills and far away
越過山丘 遠離
A million miles from L.A
洛杉磯百萬英里之遙
Just anywhere away with you
任何遠離的地方只要跟你在一起
I know we've got to get away
我知道我們必須離開
Someplace where no one knows our name
到沒人知道我們名字的地方
We'll find the start of something new
我們將會找到新的開始
Just take me anywhere, take me anywhere
就帶我去任何地方 帶我去任何地方
Anywhere away with you
跟你去任何遠離的地方
Just take me anywhere, take me anywhere
就帶我去任何地方 帶我去任何地方
Anywhere away with you
跟你去任何遠離的地方

Fun, little less fun
樂趣 小小少許的樂趣
Little less, over, over, over, over, me
小小少許 忘了我
Oh, fun, little less fun
喔 樂趣 小小少許的樂趣
Little less, over, over, over, over, me
小小少許 忘了我

Truth comes out when we're blacking out
酒後吐真言
Looking for connection in a crowd of empty faces, empty faces
在空洞臉孔的人群中尋求羈絆 ,空洞的臉孔
Your secrets are the only thing I'm craving now
你的秘密是我現在唯一渴求的東西
The good, and the bad, let me in
好的 壞的 都讓我參與
'Cause I can take it, I can take it
因為不論好壞我都能接受,我都能接受

You're painting me a dream that I
你給我畫了一個夢想 那是我
Wanna belong, yeah, wanna belong, yeah
想要屬於的,耶,想要屬於的,耶

Over the hills and far away
越過山丘 遠離
A million miles from L.A
洛杉磯百萬英里之遙
Just anywhere away with you
任何遠離的地方只要跟你在一起
I know we've got to get away
我知道我們必須離開
Someplace where no one knows our name
到沒人知道我們名字的地方
We'll find the start of something new
我們將會找到新的開始
Just take me anywhere, take me anywhere
就帶我去任何地方 帶我去任何地方
Anywhere away with you
跟你去任何遠離的地方
Just take me anywhere, take me anywhere
就帶我去任何地方 帶我去任何地方
Anywhere away with you
跟你去任何遠離的地方

Fun, little less fun
樂趣 小小少許的樂趣
Little less, over, over, over, over, me
小小少許 忘了我
Oh, fun, little less fun
喔 樂趣 小小少許的樂趣
Little less, over, over, over, over, me
小小少許 忘了我

Take me anywhere
帶我去任何地方
Oh, anywhere
喔,任何地方
Anywhere away with you
任何遠離的地方只要跟你一起
Take me anywhere
帶我去任何地方

Over the hills and far away
越過山丘 遠離
A million miles from L.A
洛杉磯百萬英里之遙
Just anywhere away with you
任何遠離的地方只要跟你在一起
I know we've got to get away
我知道我們必須離開
Someplace where no one knows our name
到沒人知道我們名字的地方
We'll find the start of something new
我們將會找到新的開始
Just take me anywhere, take me anywhere
就帶我去任何地方 帶我去任何地方
Anywhere away with you
跟你去任何遠離的地方
Just take me anywhere, take me anywhere
就帶我去任何地方 帶我去任何地方
Anywhere away with you
跟你去任何遠離的地方

Fun, little less fun
樂趣 小小少許的樂趣
Little less, over, over, over, over, me
小小少許 忘了我
Oh

沒有留言:

張貼留言