kinli blog

2017年10月19日 星期四

NKOTB - Since you walked into my life(自從你走進我的生活)

NKOTB - Since you walked into my life

最近看一部叫做"Skam"的挪威影集時
不小心找到的一首 連結如下


音樂是80年代中90年代初 美國男團街童頑童face the music專輯其中一首
跟MV蠻配的 充分詮釋出甲甲完美無暇的基情~


Time after time
一次又一次
Everything that I've tried
我曾試過的一切
Can't do nothing at all
根本無法置之不理
Everywhere I walk, nowhere to turn
無論我走到何處 卻無我容身之處
I was losing my way
那時我迷失了自己
Crying every day
每天哭泣
I was givin' up and you walked into my life
我被放棄了 而那時你走進了我的生活
I never knew anything about love
我從不知道愛情是何物
In the world that I know
在我所知的世界
Lovers come and go
戀人們來來去去
Nobody anywhere, talk like you do
沒有人在任何地方 會像你這樣說話 
Saying dreams can come true
說夢想是能成真的
Then you made me feel just like a man should feel
然後你讓我感覺就像是一個男人該感受到的
Ever since you walked into my life
自從你走進我的生活以來
All at once, I feel so strong inside
突然感覺內心是如此堅決
Anything you ask of me
任何你對我的請求
I'll do it faithfully
我會如實的做到
Since you walked into my life (into my life)
自從你走進我的生活


Yeah, girl
耶 女孩
You're the only one for me
你是我的唯一
Oh, girl
喔 女孩
Oh baby (oh baby)
喔 寶貝
Now I've got a reason to live
現在我有活著的理由
And oh darling
喔 親愛的
How I love the sweet love you give (oh baby)
我是多麼愛你給的 甜蜜的愛(喔 寶貝)
And I want to spend my life with you
我想和你一起度過一生
Want to make your dreams come true
想讓你的夢想成真
Every step you take I want to be with you
你每走的一步 我都要和你一起
Ever since you walked into my life
自從你走進我的生活
All at once, I feel so strong inside
突然感覺內心是如此堅決
Anything you ask of me
任何你對我的請求
I'll do it faithfully
我會如實的做到
Since you walked into my life (into my life)
自從你走進我的生活


I am learning that the touch of love is magic
我正在學習 碰觸愛是多麼神奇
Feel it once, and you will see your world so differently
感受一次 你就會看到你的世界是如此的不同
Nothing stays the way that it was
沒有什麼是不變的
Everything begins again
一切又重新開始
You're not who you've always been
你不再是曾經的你
Ever since you walked into my life
自從你走進我的生活以來
All at once, I feel so strong inside
突然感覺內心是如此堅決
Anything you ask of me
任何你對我的請求
I'll do it faithfully
我會如實的做到
Since you walked into my life (into my life)
自從你走進我的生活
Ever since you came into my life
自從你走進我的生活以來
I want to be with you, girl
我想和你在一起 女孩
Since you walked into
自從你走進
Since you walked into my life
自從你走進我的生活
Girl, nothing's ever felt
女孩 我從未感覺
Nothing's ever felt so right
從未感覺如此正確
Baby, I want to be with you
寶貝 我想和你一起
Since you walked into
自從你走進
Since you walked into my life
自從你走進我的生活
I want to be with you
我想和你一起
Since you walked into
自從你走進
Since you walked into my life
自從你走進我的生活
Girl, nothing's ever felt
女孩 我從未感覺
Nothing's ever felt so right
從未感覺如此正確
Baby, I want to be with you
寶貝 我想和你一起
Since you walked into
自從你走進
Since you walked into my life
自從你走進我的生活
I want to be with you
我想和你一起



沒有留言:

張貼留言