kinli blog

2017年7月15日 星期六

George Michael - Fast Love(速食愛情)

George Michael - Fast Love


其中MV裡幾個比較深刻的地方
1.dancing in the shower
2.shadow on the face


(Gotta get up to get down)
必須起床下來
(Gotta get up to get down)
必須起床下來
(Ooh ooh, baby baby)
喔喔 寶貝 寶貝

Looking for some education
尋找一些教育(性教育?)
Made my way into the night
讓我步入夜裡
All that bullshit conversation

所有的狗屁對話
Well baby can't you read the signs?
唉 寶貝你看不出我在示意什麼嗎?

I won't bore you with the details baby
我不會用些細節讓妳厭煩 寶貝
I don't even wanna waste your time
我甚至不想浪費妳的時間
Let's just say that maybe
或許這麼說好了
You could help to ease my mind
妳能幫我放鬆心靈
Baby, I ain't Mr. Right
寶貝 我不是真命天子

But if you're looking for fastlove
但如果你正在尋找即食的愛情
If that's love in your eyes
如果那是妳眼中的愛
It's more than enough
那是多餘的
Had some bad love
來些壞壞的愛
Some fastlove is all that I've got on my mind
我能想到的就是一些即食的愛情


(Ooh ooh, baby baby)
Ooh, yeah yeah
(Ooh ooh, baby baby)
喔 喔 寶貝 寶貝  耶耶~
What's there to think about baby?
寶貝 還在考慮什麼呢?
(Ooh ooh, baby baby)
Hey baby, oh yeah
(Ooh ooh, baby baby)
喔喔 寶貝 寶貝  嘿 寶貝 喔耶~

Looking for some affirmation
尋求一些認肯
Made my way into the sun
讓我走向陽光
My friends got their ladies
我朋友他們都有女伴
And they're all having babies
而且他們都有小孩
But I just wanna have some fun
但我只是想要玩玩

I won't bore you with the details baby
我不會用些細節讓妳厭煩 寶貝
Gotta get there in your own sweet time
在妳的甜蜜時光 我必須到達那裏  
Let's just say that maybe
或許這麼說好了
You could help to ease my mind
妳能幫我撫慰心靈
Baby, I ain't Mr. Right
寶貝 我不是真命天子

But if you're looking for fastlove
但如果你正在尋找即食的愛情
If that's love in your eyes
如果那是妳眼中的愛
It's more than enough
那是多餘的
Had some bad love
來些壞壞的愛
Some fastlove is all that I've got on my mind
我能想到的就是一些即食的愛情
Get yourself some lessons in love
讓妳上幾堂愛情學程

So close

好近
I can taste it now baby

我現在可以品嚐它 寶貝
So close

好近

In the absence of security

在沒有安全感的情況下
Made my way into the night

讓我步入夜晚
Stupid cupid keeps on calling me

愚蠢的丘比特不斷呼喚我
But I see nothing in his eyes

但我在他眼裡看不到什麼
I miss my baby, oh yeah

我想念我的寶貝 喔耶
I miss my baby, tonight

我想念我的寶貝   今晚
So why don't we make a little room

那為什麼我們不弄一點空間呢?
In my BMW babe

在我的BMW 寶貝(車震!?)
Searching  for some peace of mind

探索些內心的平靜
Hey, I'll help you find it

嘿 我幫妳找到它
I do believe that we are practicing the same religion
我相信我們在實踐同樣的信仰
Oh you really oughta get up now

喔 你現在真的該起來了
That's right

沒錯
Oh you really oughta get up

喔 你真的該起來了
(Ooh ooh, baby baby)
Oh yeah

喔喔 寶貝 喔耶
Looking for some affirmation

尋求一些認肯

沒有留言:

張貼留言