kinli blog

2017年8月7日 星期一

Ellie Goulding - Something In The Way You Move(你的一舉一動)

Ellie Goulding - Something In The Way You Move


It's the strangest feeling
這是最奇怪的感覺
Feeling this way for you
為你產生這樣的感覺
There's something in the way you move
你一舉一動之中似乎存在著什麼
Something in the way you move
就在你的一舉一動之中
With you I'm never healing
對你我的傷口永遠無法癒合
It's heartache through and through
那是一次又一次的心痛

There's something in the way you move
你一舉一動之中似乎存在著什麼
Don't know what it is you do
不知道你幹了什麼
Not one bone in your body good enough for me
你身上沒有一根骨頭配得起我
But this heart is open, bloodstain on my sleeve
但這扇心窗是開著的,儘管我袖子上滿是血跡
When our eyes meet, I can only see the end
當我們的眼神交會時,我只能看到盡頭
But tonight I'm here yours again
但今晚來到這的我是再次屬於你的
But tonight I'm gonna lose it all
今晚我將失去所有
Playing with fire, I was the first to fall
如玩火般 我是最先跌落的那個
Heart is sinking like a cannonball
心就像是沉陷的砲彈
Baby kill it, what're you waiting for?
寶貝終結它吧,你還在猶豫什麼?

Something in the way you move
就在你的一舉一動之中
Something in the way you do it
你做的方式
Something in the way you move
就在你的一舉一動之中
Something in the way you move
就在你的一舉一動之中
Something in the way you do it
你做(愛)的方式
Something in the way you move
就在你的一舉一動之中

There's an evil night air, the stars don't shine tonight
在這個邪惡的夜空,今晚群星不再閃爍
Something in the way you do
你做的方式
Something in the way you
Push me closer, further
你將我拉近又推開的方式
Break me just enough
夠傷害我了
Your lies always seem so true
你的謊言總是如此真實
There's nothing left for me to lose
已經沒有什麼可以讓我失去
There's not one thing I can do to change your ways
無法做任何事來改變你
But I can't sit back and take the lonely days
但我無法坐視不理繼續過著寂寞日子
When our eyes meet, I can only see the end
當我們目光交會,我只能看到盡頭
And tonight the rain pours again
今晚,大雨再次傾盆而下
But tonight I'm gonna lose it all
今晚我將失去所有
Playing with fire, I was the first to fall
如玩火般 我是最先跌落的那個
Heart is sinking like a cannonball
心就像是沉陷的砲彈
Baby kill it, what're you waiting for?
寶貝終結它吧,你還在猶豫什麼?

沒有留言:

張貼留言