kinli blog

2017年8月16日 星期三

Ariana Grande - One Last Time(最後一次)

Ariana Grande - One Last Time

這首在Heart London廣播還蠻常聽到
MV情節好像是彗星即將要撞地球之類
女主角Ariana不聽話乖乖地待在車裡
然後開始到處亂跑
最後跑到屋頂
就爆炸了耶~

I was a liar
我曾是個騙子
I gave into the fire
我走向火中
I know I should've fought it
我知道我當時應該要對抗它
At least I'm being honest
至少我此時是誠實的
Feel like a failure
就像個失敗者
'Cause I know that I failed you
因為我知道我辜負了你
I should've done you better
我當時應該對你好點
'Cause you don't want a liar
因為你不想要一個騙子
And I know, and I know, and I know
我知道  我清楚 我明白
She gives you everything but boy I couldn't give it to you
她給你一切但男孩我不能交給你真心
And I know, and I know, and I know
我知道  我清楚 我明白
That you got everything
你擁有一切
But I got nothing here without you
但沒有你 我一無所有
So one last time
所以最後一次
I need to be the one who takes you home
我必須是送你回家的那個人
One more time
再一次
I promise after that, I'll let you go
我承諾之後,我會放手讓你走
Baby I don't care if you got her in your heart
寶貝我不在乎你心裡是否想著她
All I really care is you wake up in my arms
我真正在意的的是 你在我懷中醒來
One last time
最後一次
I need to be the one who takes you home
我必須是送你回去的那個人
I don't deserve it
我不配
I know I don't deserve it
我知道我不配
But stay with me a minute
但是陪我一會兒
I'll swear I'll make it worth it
我發誓 我會讓它值得
Can't you forgive me
你能原諒我嗎
At least just temporarily
至少只是暫時的
I know that this is my fault
我知道是我的錯
I should have been more careful
我那時應該要更小心
And I know, and I know, and I know
我知道  我清楚 我明白
She gives you everything but boy I couldn't give it to you
她給你一切但男孩我不能交給你真心
And I know, and I know, and I know
我知道  我清楚 我明白
That you got everything
你擁有一切
But I got nothing here without you baby
但沒有你 我一無所有
So one last time
所以最後一次
I need to be the one who takes you home
我必須是送你回去的那個人

沒有留言:

張貼留言